[REŠENO] Qadro LCD-24kc11 nema sliku
-
- Expert
Molim kolege za pomoc u vezi lcd QUADRO-24KC11 tv ima ton,menja programe ali NEMA SLIKU.Na inverter plocici 467-0101-2400G ima 1 trafo-inverter KTC 401-8319-22119G i 4 konektora za neonke, znaci ima 2 neonke.Na trafo ide 13,4v.Na konektoru su naponi GND=0v,ENA=0,3v,ADJ=4,4v,VIN=13,4v i VIN=13,4v.Ima 2 fet tr.ME12N04 i ME12P04 i smd chip MP1007ES.Iz razgovora sa kolegama najverovatnije na ovoj ploci kvar.ZA LCD sam AMATER pa molim kolege da mi pomognu kako da ustanovim dali je trafo-inverter neispravan i kako da ispitam dali su lampe ispravne ili ne.Imam i par slika inverter plocice.
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
-
- Mlađi član
Za početak,omski premjeri sekundare na tom trafou,razlika može da bude par oma.
Ne znamo koju opremu imaš,Ivica ti je rekao za neka rešenja.
Ne znamo koju opremu imaš,Ivica ti je rekao za neka rešenja.
-
- Expert
Od opreme xa LCD tehniku za sada nista,imam digitalac MASTEC MY 64 i HITACHI 212 osciloskop sta kazete da napravim ccf tester sa 555 itrafom skinuo sam neke scheme?
-
- Expert
- Been thanked: 1 time
Pozdrav!
Ne mora se odmah kupovati skupi tester lampi, ja koristim polovne-isprobane lampe iz rashodovanih lcd monitora i to je dovoljno, prvo treba provjeriti da li su tranzistori ispravni, da li ima napajanje za inverter konstantno,imaju li tranzistori pobudu.....i napajanje ( ima negdje smd osigurač sa oznakom "F"....
Ne mora se odmah kupovati skupi tester lampi, ja koristim polovne-isprobane lampe iz rashodovanih lcd monitora i to je dovoljno, prvo treba provjeriti da li su tranzistori ispravni, da li ima napajanje za inverter konstantno,imaju li tranzistori pobudu.....i napajanje ( ima negdje smd osigurač sa oznakom "F"....
Kakav je to čovjek koji svijet ne čini boljim...
-
- Expert
Nisam nista dirao,cekao sam na vase sugestije, Hvala, provericu to sto ste mi napisali (jeste da nemam potrebnu opremu za to) pa se javljam.Valja nam ovaj forum zlata.