[Rešeno] Renault Espace 1.9 DCI -2006 god.

Forum za autoelektroniku i autodijagnostiku
Admin Jimmy
Administrator
Administrator
Postovi: 3906
Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
Been thanked: 2 times
Pozdrav svima!
Imam problem sa ovim mojim autom.Zbog lošeg zatezaća (španera) pokidao se remen koji pokreće alternator i hidraulićnu pumpu.U momentu kidanja remena vozilo se kretalo oko 10 KM na sat.Upalio se indikator punjenja baterije i u istom momentu sam zaustavio vozilo i ugasio motor koji je još radio.Otvorio sam haubu da vidim u čemu je problem i video sam raskomadani remen koji je spao sa remenica.Pozvao sam majstora i on je taj remen i zatezać zamenio tu na licu mesta ali auto neće da upali.Vergla,ponekad upali na sekund ali u tom momentu paljenja alnaseru se prekida daljnje verglanje.Odšlepan je u servis,pregledano sa dijagnostikom,pregledane su tačke paljenja,dizne,pritisak nafte i još mnogo toga ali i dalje se ne može upaliti.Ostavljen je i bez napona neko vreme da se resetuje ali uzalud.
Ako neko od kolega ima još neku ideju šta bi tu moglo biti jer su ovi moji majstori iz mog komšiluka digli ruke od njega. :D Verovatno je neka sitnica u pitanju a zbog te sitnice ja bi morao šlepati auto do Prištine a to mi je oko 80Km udaljeno.
Hvala za svaku pomoć.
bobi_dunkel
Stariji član
Stariji član
Postovi: 97
Pridružen/a: 07 ruj 2017 13:54
Lokacija: Zadar
Has thanked: 1 time
Vjerojatno ti je izgubio kod ključa. Francuzi samo verglaju i neće pale ako nema kod-a.
Koja točno je bila dijagnostika u pitanju? Neka univezalna?
Ako se dobro sjećam bez CAN clip-a nemožeš kodirati novi/stari ključ niti vidjeti da je kod u pitanju.

pozdrav,
bobi
Avatar
Admin tvzmaj
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 2642
Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
Lokacija: Jagodina
Prosle godine, kolegi odradim airbeg na Pezo Partner 2012-to. On skidao i montirao i nakon montaze auto vise ne pali. Zakacim ga na Autocom, tamo kaze povremeno slab signal na senzoru radilice. Dodje majstor, zameni mu senzor radilice medjutim opet nista. Mucili se celi dan i na kraju tom majstoru padne na pamet da probaju rezervnim kljucem. Upalio ko mina :D
Moguce da takva neka glupost bude i kod tebe. Pogledaj da li je kais mogao da izmlati neki senzor/davac u momentu raspadanja. taj common rail sistem nece da pokrene dizne ako nema odredjen broj obrtaja i dovoljan pritisak. Za dijagnostikovanje je najbitnije da se znaju vrednosti na senzorima.
“Ne trudite se da postanete uspešni, već da budete od koristi.”
A.A.
Admin Jimmy
Administrator
Administrator
Postovi: 3906
Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
Been thanked: 2 times
bobi_dunkel je napisao/la:Vjerojatno ti je izgubio kod ključa. Francuzi samo verglaju i neće pale ako nema kod-a.
Koja točno je bila dijagnostika u pitanju? Neka univezalna?
Ako se dobro sjećam bez CAN clip-a nemožeš kodirati novi/stari ključ niti vidjeti da je kod u pitanju.

pozdrav,
bobi
Model dijagnostike je Delphi DS 150E.Izbacuje grešku DF195. Pogledaću u vezi koda kljuća.Hvala i pozdrav !
Avatar
Admin tvzmaj
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 2642
Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
Lokacija: Jagodina
I ja sam imao tako neki kod koji je vezan za broj obrtaja. Na kraju je bio kljuc. Delphi ne moze da udje u bravu, a u delu gde se vidi komunikacija ecu sa bravom uvek pise da je sve u redu.
“Ne trudite se da postanete uspešni, već da budete od koristi.”
A.A.
Admin Jimmy
Administrator
Administrator
Postovi: 3906
Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
Been thanked: 2 times
Zamenjen je i senzor bregaste
20190410_145244.jpg
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
siki74
Stariji član
Stariji član
Postovi: 37
Pridružen/a: 25 ruj 2015 22:42
Umetni karticu i daj kontakt i pokušaj upalite auto na šlepanje to bi trebalo biti to, poslje pali normalno imao sam takva dva slučaja kad dođ do iscrpljenja akumulatora.
Admin Jimmy
Administrator
Administrator
Postovi: 3906
Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
Been thanked: 2 times
Senzor bregaste nema komunikaciju sa ECU
Pročitao sam eeprom 3508 u ECU

ECU je BOSCH 0 281 011 969
Renault Espace 1.9 DCI.rar
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
Admin Jimmy
Administrator
Administrator
Postovi: 3906
Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
Been thanked: 2 times
siki74 je napisao/la:Umetni karticu i daj kontakt i pokušaj upalite auto na šlepanje to bi trebalo biti to, poslje pali normalno imao sam takva dva slučaja kad dođ do iscrpljenja akumulatora.
Probali smo već i to.Majstor kad dodirne sa kontrolnom lampicom u seriji sa masom baterije srednji pin senzora bregaste,motor upali i radi tako sa ler gasom a na instrument tabli stoji PRESS START BUTTON :(
Admin Jimmy
Administrator
Administrator
Postovi: 3906
Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
Been thanked: 2 times
Admin tvzmaj je napisao/la:Pogledaj da li je kais mogao da izmlati neki senzor/davac u momentu raspadanja.
I to smo pregledali,senzor bregaste je skroz gore a rebrasti kaiš ima i poklopac tako da ga taj komad kaiša nije mogao ni dotaći.Senzor radilice je ispod i na suprotnoj je strani.Sutra će pogledati i jedan serviser koji ima alate u vezi koda.

Pozdrav
Avatar
Admin tvzmaj
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 2642
Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
Lokacija: Jagodina
Probaj da istog trenutka kad ubodes kljuc u bravu krenes da verglas. Trebao bi odmah da upali a kad procita kljuc da ga ugasi.
Mada je to dizel, ali probaj.

Inace za svaki senzor imas podatke u Autodata ili u WOW. Moze da se meri naponski i osciloskopom. Obicno ima oba podatka.
“Ne trudite se da postanete uspešni, već da budete od koristi.”
A.A.
Admin Jimmy
Administrator
Administrator
Postovi: 3906
Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
Been thanked: 2 times
Probao sam i to.Neće da pali.
Ubacio sam sa strane jedan magnetni senzor na remenicu pumpe povezan jedan kraj na masu a drugi na srednji pin senzora bregaste i sada pali ali preko 3000 obrtaja nema kontrole obrtaja tako da u momentu skoći i na 5000.
https://youtu.be/2LxPI-09yNk

Admin Jimmy
Administrator
Administrator
Postovi: 3906
Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
Been thanked: 2 times
Mali praznik za oči dok ne rešimo moj problem :)

bobi_dunkel
Stariji član
Stariji član
Postovi: 97
Pridružen/a: 07 ruj 2017 13:54
Lokacija: Zadar
Has thanked: 1 time
Admin Jimmy je napisao/la:
siki74 je napisao/la:Umetni karticu i daj kontakt i pokušaj upalite auto na šlepanje to bi trebalo biti to, poslje pali normalno imao sam takva dva slučaja kad dođ do iscrpljenja akumulatora.
Probali smo već i to.Majstor kad dodirne sa kontrolnom lampicom u seriji sa masom baterije srednji pin senzora bregaste,motor upali i radi tako sa ler gasom a na instrument tabli stoji PRESS START BUTTON :(
Senzor bregaste na tom motoru ti je samo za predpaljenje. To odgovara tvom problemu. Trebaš provjeriti žice do ecu.
To je običan magnetski senzor, output 0-5V u frekvenciji okretanja. ako imaš osciloskop trebao bi vidjeti kakav
je signal točno na ulazu u ecu.

Pozdrav,
bobi
Admin Jimmy
Administrator
Administrator
Postovi: 3906
Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
Been thanked: 2 times
Problem je rešen.Remenica bregaste se malo pomerila u odnosu na bregastu osovinu i senzor bregaste nije pravilno očitavao.Bila je oštećena kajla za fiksiranje remenice.
Hvala i pozdrav svima !