Postovani clanovi foruma, molio bih za pomoc u vezi plina
automobil je Volvo 850 t5 2.0T
gas je Zavoli komplet, dizne su 3oma PAN
kompjuter je Alisei N tj AEB2568d
Kako mi auto radi na benzin perfektno i ne pali lampicu lambde, a na plin pali, pokusao sam sam da na duzem putovanju sredim mapu,
posto u Beogradu nisam nasao servis zainteresovan za to (Ranko iz Zemuna gde je ugradjen gas vise ne radi), a do Futoga i Stanisica mi je potrebno dosta vremena.
Povezao sam lepo ECU plina sa laptopom putem Uart TTL USB kabla i sve parametre lepo pratio. Pre podesavanja mape sam poslusao fabricko uputstvo i pokusao da updateujem Firmware na novu verziju. Tom prilikom, auto je bio ukljucen (kasnije sam nasao u nekom uputstvu, ne Zavolijevo, da auto obavezno mora biti ugasen). U jednom trenutku je laptop izbacio plavi ekran i out of memory i resetovao se.
Sada mi je plin mrtav, desava se da mi prvo izbacuje gresku p08 tj BAD_ERASE pa posle nekoliko pokusaja i skidanja +12 izbacuje p07, tj BAD_PREPARATION
Pretpostavljam da deo firmwarea upisao, pa je tu zaglavio ni tamo i ni vamo.
Skinuo sam ECU i slikao unutrasnjost, slike mogu okaciti ukoliko je potrebno.
Molio bih za pomoc kako da ponovo ucitam firmware.
Hvala unapred
Plin Zavoli Alisei N 5-6-8cyl firmware
-
- Expert
- Postovi: 624
- Pridružen/a: 24 lip 2014 22:33
Da li si se konsultovao sa gas-servisom u Visnjickoj 126a , potrazi Ivana
Ako on nema vremena onda ti ne gine da auto odvezes do Novog Sada kod Doroslovac Zoran DORA , ako ga on nemoze resiti onda ni proizvodjac ne moze vise
Ako on nema vremena onda ti ne gine da auto odvezes do Novog Sada kod Doroslovac Zoran DORA , ako ga on nemoze resiti onda ni proizvodjac ne moze vise

Pozdrav svim ucesnicima
-
- Mlađi član
- Postovi: 18
- Pridružen/a: 03 ruj 2014 13:43
Bio sam u Rasicu. ne znam da li je on radio, pokusali su ali nisu uspeli. Ljudi ne rade Zavoli pa nisam hteo da ih maltretiram.
Rekli su mi da probam sa novijim softverom.
Gledajuci poljske forume itd oni upucuju na neko otkljucavanje drajvera koji je detektovao problem pa onemogucio pristup, jako je malo stvari na internetu u vezi toga, nasao sam ovo http://www.acon.com.pl/en/wsparcie-techniczne
gledajuci unutrasnjost ECUa vidim da ima ic mcp2551
Rekli su mi da probam sa novijim softverom.
Gledajuci poljske forume itd oni upucuju na neko otkljucavanje drajvera koji je detektovao problem pa onemogucio pristup, jako je malo stvari na internetu u vezi toga, nasao sam ovo http://www.acon.com.pl/en/wsparcie-techniczne
gledajuci unutrasnjost ECUa vidim da ima ic mcp2551
-
- Expert
- Postovi: 624
- Pridružen/a: 24 lip 2014 22:33
Potrazi odgovor na https://www.cbc.rs/autogas-forum/
@ Admini
Zamolio bih Vas da ovo ne smatrate reklamom , samo pokusavam pomoci coveku u nevolji !
@ Admini
Zamolio bih Vas da ovo ne smatrate reklamom , samo pokusavam pomoci coveku u nevolji !
Pozdrav svim ucesnicima
-
- Mlađi član
- Postovi: 21
- Pridružen/a: 08 pro 2014 22:07
Da ecu plinskog uredaja mora biti u stend bay rezimu motor ugasen prilikom update firmware ne samo za Zavoli nego kod svih (fabricka preporuka).Deinstaliraj drajver od kabla resetuj racunar i ponovo ga instaliraj to uradi i sa softwerom ALISEI N. Centralu drzi u beznaponskom stanju 60 min,ako uspostavis komunikaciju, a trebalo bi,resetuj centralu moj savet ti je da koristis firmware koji je fabrika ubacila u njega ,zatim podesi osnovne parametre vozila, autokalibraciju,korekciju mape uradi rucno od 500o/min do 2500o/min podigni za 10 % i to bi trebalo da bude dovoljno bogata smesa da lamda ne sizi tj. ne paljenja mil lampice.Svaki proizvodac plinskog uredaja insistira na manuelno podesavanje plinske mape nakon auto kalibracije iz prostog razloga sto je svaki auto poseban i osnovne mape razlicite .Probaj to pa javi pozdrav svima